Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného K pozitivnímu působení na zákazníka

O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není pochyb. Platí to i v dnešní době, kdy se se zákazníky do značné míry komunikuje…

Už víte, co budete dělat 1. června?

Článek v rámci předplatného Už víte, co budete dělat 1. června?

V Praze se uskuteční již *5. ročník mezinárodního marketingového kongresu…

Někdo sbírá houby, někdo informace

Někdo sbírá houby, někdo informace

Kompletní 360 pohled na zákazníka trápí většinu společností. Komplexní…

Marketing na umření

Článek v rámci předplatného Marketing na umření

Autor článku zastává tvrdé hodnocení, že marketing ani nestačil obsadit…

Osobní komunikace pro každého

Osobní komunikace pro každého

Efektivní marketing je podmínkou úspěchu firmy na soutěživém trhu. Takový…

Jak to ti spammeři dělají?

Jak to ti spammeři dělají?

Úspěch šiřitelů spamu dodávajících do e-mailových schránek pornografické…

Bylo to krásné, děkuji

Článek v rámci předplatného Bylo to krásné, děkuji

Obchod dnes probíhá takovou rychlostí, že jeho účastníci ani nemají čas na…

Stará značka nerezaví

Stará značka nerezaví

Světové firmy se v poslední době pokoušejí o znovuobnovení dříve…

Hitparáda firem

Hitparáda firem

Letos se vyhlašoval již šestý ročník prestižního žebříčku 100 obdivovaných…

Půjdem sbírat věrnostní body

Článek v rámci předplatného Půjdem sbírat věrnostní body

Dnešní obchod staví svůj hon za spotřebitelem na rozličných věrnostních…

Bez dobré reputace můžete zalehnout na matrace

Bez dobré reputace můžete zalehnout na matrace

Reputace firmy je důležitějším měřítkem úspěšnosti než burzovní výsledky,…

Větší, nebo lepší marketing?

Článek v rámci předplatného Větší, nebo lepší marketing?

Řadu obchodních problémů vyřeší marketing. Zvýšit prodej není ale vždy ta…

Cynický zákazník, cynický pán

Cynický zákazník, cynický pán

Spotřebitelé se stále více seznamují s technikami marketingu a budování…

Výpis 43954407 z celkem 4628