Marketing - zprávy z HR

Nebojte se Internetu

Budoucnost internetové reklamy vidí odborníci v zábavě a crossmediálních synergických efektech. V některých případech používá český Internet obdobné reklamní…

Budování značky na správných místech

Článek v rámci předplatného Budování značky na správných místech

V procesu budování obchodní značky se nabízí myšlenka investovat do všech…

Reklamní guláš

Reklamní guláš

Reklamní průmysl prochází jedním z nejchaotičtějších období své historie.…

Jestli to nebude láska

Článek v rámci předplatného Jestli to nebude láska

Stále častěji se ozývají hlasy, že zákazníci jsou nestálí, nezajímá je…

Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv

Článek v rámci předplatného Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv

Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty,…

Není zákazník jako zákaznice

Článek v rámci předplatného Není zákazník jako zákaznice

I když to nemusí být ne první pohled patrné, při kontaktu se zákazníky…

Zákazníkocentrismus

Článek v rámci předplatného Zákazníkocentrismus

Obchodní a marketingoví specialisté hovořící o firemních strategiích…

Reklama a DPH

Reklama a DPH

Vstup České republiky do EU přinesl změny v oblasti DPH. Tyto změny se…

10 marketingových kroků vedle

10 marketingových kroků vedle

U malých a středních firem dochází poměrně často k základním marketingovým…

Méně může být více

Článek v rámci předplatného Méně může být více

Reklamy dnes nalezneme všude, od médií a dopravních prostředků až po…

Kde to drhne aneb 10 cest k zákazníkovi a zisku

Článek v rámci předplatného Kde to drhne aneb 10 cest k zákazníkovi a zisku

Uskutečnili jsme výbornou directmarketingovou kampaň. Katalog vašich…

Proč poslouchat zákazníka

Článek v rámci předplatného Proč poslouchat zákazníka

Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k…

Čeká nás útok reklamních SMS?

Čeká nás útok reklamních SMS?

Přední evropští odborníci na marketing se shodují, že klasické inzeráty už…

Výpis 43954407 z celkem 4669