Jan Martínek, kromě dalšího i bývalý ředitel TV3, vedl seminář společnosti Top Vision *PR v českém mediálním prostředí*. Říká, že média jsou byznys a 90% všech zpráv…
Autor článku, nezávislý marketingový konzultant, se přiznává, že dříve jeho…
Společnost IBM představila zjednodušený program *PartnerWorld*, který…
V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se…
Na otázku, proč spotřebitelé nakupují právě to, co nakupují neexistuje…
Nejdůležitějším operačním nástrojem Evropské unie při realizaci strategie…
Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…
SBC, dodavatel Telecomu, užívá přímý mailing (direct mail) související s…
Marketingoví manažeři neustále dokola tvrdí, že značky jsou investicí a…
Prodejci softwaru pro řízení vztahů se zákazníky dokázali přesvědčit…
V reklamě je důležité postavit správný příběh pro značku a náležitě…