Marketing - zprávy z HR

Aby vám nevyhořelo zákaznické středisko

Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové kanály, jimiž své transakce uskuteční. Požadavky a očekávání stoupají. Zaměstnanci…

Několik otázek pro správné využití firemních dat

Článek v rámci předplatného Několik otázek pro správné využití firemních dat

Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na…

Marketing? Ten nepotřebujeme...

Marketing? Ten nepotřebujeme...

V souvislosti se vstupem do Evropské unie se začala ozývat varování z úst…

Druhý ročník soutěže Český direct

Druhý ročník soutěže Český direct

Možnost vzájemně porovnávat nejlepší kampaně mobilního marketingu je pro…

A co váš dodavatelský řetězec?

Článek v rámci předplatného A co váš dodavatelský řetězec?

Velmi důležitým předpokladem úspěchu v odvětví maloobchodního a spotřebního…

Co Čech, to platební karta

Článek v rámci předplatného Co Čech, to platební karta

Platební karty jsou mezi Čechy čím dál oblíbenější, minulý rok je používali…

Jak správně prodávat po telefonu

Článek v rámci předplatného Jak správně prodávat po telefonu

Telemarketing se stále těší oblibě. Některé firmy jej využívají jako hlavní…

Jednu známku na e-mail, prosím

Článek v rámci předplatného Jednu známku na e-mail, prosím

Bill Gates se nedávno nechal slyšet, že do dvou let počítá s vyřešením…

Přišel jsem, viděl jsem, nenašel jsem

Článek v rámci předplatného Přišel jsem, viděl jsem, nenašel jsem

Společnost eGlobalPanel zpracovala studii, v níž se zaměřila na efektivitu…

Mobilní marketing klepe na dvěře

Mobilní marketing klepe na dvěře

Direct marketing se již v blízké budoucnosti stane mobilní, bezdrátovou…

Značka je mrtva, ať žije značka!

Článek v rámci předplatného Značka je mrtva, ať žije značka!

I špatné obchodní značky mají dobré zákazníky. Jak se ale zbavit prvního,…

Obchod neobchod, reklama nereklama

Obchod neobchod, reklama nereklama

Zákon o regulaci reklamy popisuje reklamu jako oznámení, předvedení či jiné…

Sběr znalostí v zákaznickém středisku

Článek v rámci předplatného Sběr znalostí v zákaznickém středisku

Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je…

Výpis 44084420 z celkem 4628