Reklamní průmysl prochází jedním z nejchaotičtějších období své historie. Je tomu tak kvůli souhře dlouhodobých změn, jako je rostoucí různorodost médií a příchod…
Stále častěji se ozývají hlasy, že zákazníci jsou nestálí, nezajímá je…
Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty,…
I když to nemusí být ne první pohled patrné, při kontaktu se zákazníky…
U malých a středních firem dochází poměrně často k základním marketingovým…
Uskutečnili jsme výbornou directmarketingovou kampaň. Katalog vašich…
Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k…
Přední evropští odborníci na marketing se shodují, že klasické inzeráty už…
Manželství je jako firma. V rodinách se velmi rychle prosazuje demokracie a…
Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je…