Ekonomická ročenka Obchod v ČR v roce ... shrnuje všechny podstatné skutečnosti z vývoje obchodu, které mají ekonomický i společenský dosah. Právě nedávno byla…
Do velké míry je dáno, že kdokoli provádí marketing, raději ho provádí se…
Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…
Jako manažeři možná vidíte své marketingové a obchodní reprezentanty podle…
Podle nové studie americké divize Shop.org Národní maloobchodní federace…
Řada lidí, včetně některých vedoucích pracovníků, stále nechápe rozdíl mezi…
Aktuální výzkumy potvrzují, že kvalitní zákaznické časopisy dokáží udržet,…
Kontaktní centra nabírají na popularitě. Tuzemské společnosti se snaží…
Při přípravě B2B reklamní strategie je třeba zaměřit se na konkrétní…
I přes aktuální zprávy o rychlém rozvoji e-komerce existuje významný…
Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…