Mnohé moderní společnosti se ve svém rozvoji soustřeďují výhradně na finanční, technickou či personální stránku. Zapomínají však přitom na svoji celkovou identitu a…
Na základě nepříznivé zkušenosti z nedávné návštěvy obchodu se jeden z…
Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka…
Pojem Public Relations se v moderním podnikání skloňuje všemi směry. Co to…
Obchodní jméno by mělo firmě sloužit jako symbol pro její výrobky či…
Ti, kdo se pustí do e-mailového marketingu, se musí potýkat s relativně…
Americký deník E-Commerce Times se ve své nejnovější speciální studii…
Jednoduchá diskusní fóra byla jedněmi z prvních internetových aplikací a…
Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji,…
Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem…
Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo…
Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…