Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR) je pro řadu společností velmi obtížnou záležitostí. Automatizací rutinních interakcí se…
Jedna z nejnovějších studií amerického deníku E-Commerce Times se zaměřila…
Call centra jsou pro dnešní společnosti zásadním marketingovým nástrojem.…
Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…
Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému…
V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však…
S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové…
Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…
Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání…
Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…
Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u…
M-komerce podle autora článku u spotřebitelů propadla nebo přinejmenším…
Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji…