Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pět věcí, které dovedou klienty na zákaznickém servisu naštvat

Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat všechno dobře, ale stačí jedna fatální chyba, a vše je ztraceno. Ve vztahu ke klientovi se…

Článek v rámci předplatného Jak využít poslední dny stávajího roku k přípravě na ten další

Většina firem už funguje na poloviční provoz, vaši kolegové v kanceláři…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč sdílet se světem doporučení vašich klientů

V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout…

Článek v rámci předplatného Čtyři předsevzetí, která by si obchodník měl dát na nový rok

Blíží se konec roku, při kterém všichni hodnotí uplynulých dvanáct měsíců a…

Článek v rámci předplatného Čtyři směry, kterými může start-up dále růst

Sebelepší produkt nezajistí sám o sobě dlouhodobý růst firmy, která jej…

Článek v rámci předplatného 5 zvyků, díky kterým si udržíte pozitivní přístup a motivaci

Výsledky a dlouhodobý úspěch v prodeji jsou do velké míry ovlivněny…

Článek v rámci předplatného Šest pravidel face-en-face setkání manažera s podřízeným

Schůzky face-en-face, tedy tváří v tvář nebo jeden na jednoho, jsou…

Článek v rámci předplatného Jak vypracovat druhořadé obchodníky ve skvělé prodejce

Mnoho článků a odborných textů se věnuje tomu, jak pracovat s prvotřídními…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč byste neměli zapomínat na svoji osobní značku

Mnoho obchodníků se zaměřuje na propagaci svého produktu a své firmy a…

Článek v rámci předplatného Staňte se ihned lepším obchodníkem pomocí několika jednoduchých kroků

Trápí vás momentální propad ve vašich prodejních výsledcích? Rozjíždíte…

Článek v rámci předplatného 7 tipů, jak vylepšit profil vaší značky na sociálních sítích

Jak se vyvíjí technologie, marketing a prezentace se čím dál tím více…

Článek v rámci předplatného Co je potřeba udělat, aby chtěl klient narušit svůj status quo?

Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce,…

Článek v rámci předplatného Otázky, které vás během B2C jednání navedou k podpisu smlouvy

Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc…

Výpis 521533 z celkem 4629