Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného B2C trendy, které vaše firma musí začít sledovat a realizovat

B2C obchodování se díky moderním technologiím, internetu a celé řadě jiných vymožeností v posledních několika letech změnilo k nepoznání. Přesto existují firmy,…

Článek v rámci předplatného Jednoduchost: skrytá zbraň prodejců

Každý prodejce zažil situaci, kdy zdánlivě ideální potenciální klient i…

Článek v rámci předplatného 4 tipy k přednesení dokonalé prezentace

Že něco jako dokonalá prezentace neexistuje? V tomto článku se vás pokusíme…

Článek v rámci předplatného Nový způsob, jak začít přemýšlet o ranní rutině

Tématu vstávání a ranní rutiny se věnuje celá řada odborných i ne tolik…

Článek v rámci předplatného Nastavování plánů a strategií metodou „SMART“

Každý obchodník jistě ví, že bez správně nastavených cílů a bez vypracované…

Článek v rámci předplatného Šest věcí, kterými můžete klienta na schůzce urazit

Vést úspěšné jednání s potenciálním klientem nebo současným zákazníkem je…

Článek v rámci předplatného Čtením knih k podpoře mozkové aktivity a k relaxaci

Úspěch podnikatelů a obchodníků do velké míry záleží na jejich přístupu a…

Článek v rámci předplatného 7 tipů, jak dlouhodobě vylepšit svoji síť kontaktů

Obchodník nemůže dosáhnout dlouhodobého úspěchu bez kvalitní sítě osobních…

Článek v rámci předplatného Pět oskarových filmů, které by měl každý obchodník alespoň jednou v životě vidět

Nejenom knihy a odborné texty, ale i filmy mohou obsahovat užitečné poučky…

Článek v rámci předplatného Tři techniky ze staré školy, které vám pomohou vylepšit vaše prodeje

Snažíte se vylepšit vaše obchodní výsledky? Jste začínající nebo už zkušený…

Článek v rámci předplatného 6 kroků k tomu stát se skutečným vedoucím týmu

Existuje řada způsobů, jak lze vést tým lidí. Bohužel mnoho manažerů vidí…

Článek v rámci předplatného Jak se stát uznávaným autorem odborných textů na LinkedIn?

Profesní síť LinkedIn je velmi vhodnou platformou k prezentaci jak vašich…

Článek v rámci předplatného 5 věcí, které nesmíte během jednání udělat, když má klient námitky

Námitky a pochybnosti na straně klienta jsou běžnou věcí při obchodních…

Výpis 521533 z celkem 4650