I přestože je váš produkt inovativní, výhodný pro klienta a cenově dostupný, jistě i vy často v B2B obchodě narážíte na situaci, kdy se klient není schopen…
Komunikace v rámci obchodního týmu je zcela klíčová pro jeho dlouhodobý…
V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a…
I přestože mají mnozí obchodní zástupci jiný názor, o úspěšnosti vašich…
Pravidla úspěšné e-mailové kampaně jsou v mnohém podobná těm, která se…
Každý prodejce se čas od času dostane do obchodně neúspěšného období a je…
Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak…
Průzkumy uvádí, že průměrný pracovník stráví až 51% času, který by mohl…
Vytvořit úspěšnou marketingovou kampaň je dnes poněkud komplexnějším úkolem…
Odvěkou pravdou obchodování, která se vztahuje i na B2B sektor, je fakt, že…
Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na…
Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec.…
Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a…