Každý prodejce se čas od času dostane do obchodně neúspěšného období a je pouze na něm, jak rychle se z něj dostane. Nezkušení nebo nedostatečně odolní obchodníci se…
Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak…
Průzkumy uvádí, že průměrný pracovník stráví až 51% času, který by mohl…
Vytvořit úspěšnou marketingovou kampaň je dnes poněkud komplexnějším úkolem…
Odvěkou pravdou obchodování, která se vztahuje i na B2B sektor, je fakt, že…
Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na…
Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec.…
Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a…
Snažíte se zvýšit efektivitu vaší webové stránky tak, aby se z více…
Uvést nového člena do obchodního týmu je často nutné kvůli tomu, že se…
B2B, tedy Business-To-Business prodej, kdy obchodní zástupce prodává svůj…
Prodejní procesy, jejich vývoj, nastavení a implementace jsou extrémně…
B2B obchodování se mění. A to díky moderním technologiím, které umožňují…