Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích dosáhnout. Když pak dojde na samotné uzavření obchodu, tak úspěch nebo…
Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále…
Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat…
Většina firem už funguje na poloviční provoz, vaši kolegové v kanceláři…
V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout…
Blíží se konec roku, při kterém všichni hodnotí uplynulých dvanáct měsíců a…
Sebelepší produkt nezajistí sám o sobě dlouhodobý růst firmy, která jej…
Výsledky a dlouhodobý úspěch v prodeji jsou do velké míry ovlivněny…
Schůzky face-en-face, tedy tváří v tvář nebo jeden na jednoho, jsou…
Mnoho článků a odborných textů se věnuje tomu, jak pracovat s prvotřídními…
Mnoho obchodníků se zaměřuje na propagaci svého produktu a své firmy a…
Trápí vás momentální propad ve vašich prodejních výsledcích? Rozjíždíte…
Jak se vyvíjí technologie, marketing a prezentace se čím dál tím více…