Každý obchodník může jistě těžit z dobré paměti. Zapamatovat si konverzaci s určitým klientem, jeho jméno a detaily z jednání může znamenat zdánlivě drobný detail,…
Ať už jste čerstvým nebo již protřelým vedoucím obchodního týmu, je možné,…
Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který…
Prokrastinace je něco jako nemoc moderní doby. Bohužel, kvůli ní mnoho lidí…
„Six Sigma“ je strategie řízení procesů, kterou vyvinula společnost…
I přestože má B2B obchodování mnoho společného s B2C prodejem, existují…
Úspěch v obchodě a podnikání není dílem náhody, ale tvrdé práce ale…
Produktivita a efektivita práce nejenže vám umožní udělat stejné množství…
Čeká vás důležitá prezentace nebo výstup na konferenci? Setkáváte se s …
Jak se vyvíjí prodejní techniky, marektingové strategie i moderní…
Často opomíjeným zdrojem potenciálních zákazníků jsou ty kontakty, které…
Způsob, jakým prezentujete váš produkt, vaši firmu nebo vaši nabídku, má…
Moderní technologie, CRM systémy a analytické nástroje vám dovedou…