Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Co je potřeba udělat, aby chtěl klient narušit svůj status quo?

Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce, je neochota klientů narušit svůj status quo, vystoupit ze současného systému a odvážit se…

Článek v rámci předplatného Otázky, které vás během B2C jednání navedou k podpisu smlouvy

Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc…

Článek v rámci předplatného 5 obav, které B2B klientovi brání v rozhodnutí o koupi

I přestože je váš produkt inovativní, výhodný pro klienta a cenově…

Článek v rámci předplatného Šest věcí, které nesmíte dovolit členům vašeho obchodního týmu

Komunikace v rámci obchodního týmu je zcela klíčová pro jeho dlouhodobý…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak se lépe vcítit do klientů

V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a…

Článek v rámci předplatného Pět zvyků, díky kterým budete dosahovat lepších obchodních výsledků

I přestože mají mnozí obchodní zástupci jiný názor, o úspěšnosti vašich…

Článek v rámci předplatného Využití síly příběhu v e-mailové kampani

Pravidla úspěšné e-mailové kampaně jsou v mnohém podobná těm, která se…

Článek v rámci předplatného 7 kroků, kterými se dostanete z obchodně neúspěšného období

Každý prodejce se čas od času dostane do obchodně neúspěšného období a je…

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak předčít očekávání klienta v rámci zákaznického servisu

Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak…

Článek v rámci předplatného 3 nedůležité činnosti, jimiž stráví pracovník téměř polovinu svého času

Průzkumy uvádí, že průměrný pracovník stráví až 51% času, který by mohl…

Článek v rámci předplatného 7 charakteristik úspěšné marketingové kampaně

Vytvořit úspěšnou marketingovou kampaň je dnes poněkud komplexnějším úkolem…

Článek v rámci předplatného Parametry definice vašeho ideálního B2B klienta

Odvěkou pravdou obchodování, která se vztahuje i na B2B sektor, je fakt, že…

Článek v rámci předplatného Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (2/2)

Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na…

Výpis 573585 z celkem 4670