Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec. Začátkem zpravidla bývá první kontakt mezi prodejcem a klientem, nebo jenom rozhodnutí obchodníka…
Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a…
Snažíte se zvýšit efektivitu vaší webové stránky tak, aby se z více…
Uvést nového člena do obchodního týmu je často nutné kvůli tomu, že se…
B2B, tedy Business-To-Business prodej, kdy obchodní zástupce prodává svůj…
Prodejní procesy, jejich vývoj, nastavení a implementace jsou extrémně…
B2B obchodování se mění. A to díky moderním technologiím, které umožňují…
Každý obchodník může jistě těžit z dobré paměti. Zapamatovat si konverzaci…
Ať už jste čerstvým nebo již protřelým vedoucím obchodního týmu, je možné,…
Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který…
Prokrastinace je něco jako nemoc moderní doby. Bohužel, kvůli ní mnoho lidí…
„Six Sigma“ je strategie řízení procesů, kterou vyvinula společnost…
I přestože má B2B obchodování mnoho společného s B2C prodejem, existují…