Dnešní době vévodí personalizace, osobní přístup a nepříliš formální jednání. Klienti se rádi emočně ztotožňují s produkty i firmami, a proto platí, že pokud jste…
Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu…
Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom…
Čeká vás setkání s důležitým klientem? Jdete představit vaši nabídku…
Propagace nově se rozbíhajícího projektu je jednou z největších výzev…
Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš…
Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší…
Existuje řada tipů a rad pro nováčky v prodeji. Pak je ale mnoho pravd o…
Rozjíždíte vlastní blog nebo blog vaší společnosti a nevíte si úplně rady,…
Vedoucí nemůže být ve svém týmu neustále, i on občas musí odjet pryč. Na…
Málokdo má svůj time management plně pod kontrolou, ale zároveň si je…
Prodej je hlavně o emocích. Jak o emocích vašich klientů, tak i o emocích…
I přestože máte něco zajímavého co říct, máte fungující platformu,…