Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Sedm vlastností úspěšných obchodníků

Úspěch v obchodě a podnikání není dílem náhody, ale tvrdé práce ale především toho správného přístupu. V tomto článku vám popíšeme sedm vlastností úspěšných…

Článek v rámci předplatného 7 věcí, které musíte přestat dělat, jestliže chcete být produktivnější

Produktivita a efektivita práce nejenže vám umožní udělat stejné množství…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak se uklidnit před stresovou událostí

Čeká vás důležitá prezentace nebo výstup na konferenci? Setkáváte se s …

Článek v rámci předplatného Čtyři ohledy, ve kterých se klienti za posledních deset let změnili

Jak se vyvíjí prodejní techniky, marektingové strategie i moderní…

Článek v rámci předplatného Jak zaujmout klienty, kteří vás už jednou odmítli

Často opomíjeným zdrojem potenciálních zákazníků jsou ty kontakty, které…

Článek v rámci předplatného Připravte si dokonalou obchodní prezentaci ve čtyřech krocích

Způsob, jakým prezentujete váš produkt, vaši firmu nebo vaši nabídku, má…

Článek v rámci předplatného Jak vám mohou analytická data pomoci v optimalizaci prodejního procesu?

Moderní technologie, CRM systémy a analytické nástroje vám dovedou…

Článek v rámci předplatného Pět ne příliš očividných výzev vedoucího obchodního týmu

Role vedoucího obchodního týmu má řadu zcela očividných povinností, práv a…

Článek v rámci předplatného Pět chyb marketingu na sociálních sítích

“Social marketing”, tedy marketing v rámci sociálních sítí, je poměrně…

Článek v rámci předplatného 5 bodů, ve kterých musí zákaznický servis a obchodní oddělení spolupracovat

V některých firmách je zákaznický servis poskytovaný přímo prodejcem, v …

Článek v rámci předplatného Jak při jednání s klientem odvrátit pozornost od ceny

Vysoká cena, případně srovnávání nabízené ceny s nabídkou konkurence, jsou…

Článek v rámci předplatného Co dělá váš úspěšný konkurent jinak?

Jistě víte, kdo je vaše konkurence, a dost možná jsou vaši konkurenti…

Článek v rámci předplatného Šest kroků k získání loajálních klientů

Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších…

Výpis 599611 z celkem 4670