K obchodní praxi patří i nutnost jednat s lidmi, kteří jsou nepříjemní. Někdy obchodník musí rezignovat na své priority a přijmout systém myšlení klienta, aby s ním…
Kvalifikace potenciálního klienta je proces, který obchodník při jednáních…
V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu…
Prodej po telefonu je jednou z nejtěžších obchodních disciplín. Telefon ale…
Zatímco většina lidí si pod inteligencí představí hodnotu IQ, ve…
Lidé výborně fungují skrz návyky. Dělají každodenní práci jednodušší a učí…
Úspěch v obchodě vyžaduje vytrvalost, snahu a konzistentnost. Bez těchto…
Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To…
V uplynulém roce se v oblasti internetové reklamy, konkrétně PPC odehrálo…
Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…
Aktivní naslouchání je termín, který lidé často slyší nebo i používají,…
Kariérní postup je výsadou ambiciózních lidí. Je to něco, co by mělo být…
Být dobrým vedoucím neznamená být pouze odborníkem na danou oblast a znát…