Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se vždy měla snažit o vybudování důvěry mezi daným zákazníkem a daným zástupcem firmy. Ať už…
Je povinností manažera obchodního týmu komunikovat se svými podřízenými,…
Prodej a úspěšné obchodování mají hodně společného se schopností daného…
Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…
Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro…
Každé společnosti prospívá kreativita. Neustále se měnící doba nepřeje těm,…
Obchodníka nedefinují pouze jeho úspěchy a prodeje, ale i jeho konexe. Znát…
Když se řekne Family Frost, víceméně každý mileniál si vybaví dětství,…
Začínající obchodníci se velmi často bojí striktního odmítnutí ze strany…
Absolvování stáže v nějaké významné firmě nebo státní instituci je trendem,…
Před samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat…
Emočně inteligentní lidé jsou úspěšnější jak v osobním, tak i pracovním…
Současná ekonomická situace nahrává benefitům pro zaměstnance a zvyšování…