Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty. Některé z nich jsou natolik škodlivé, že mohou být poměrně fatální nejen pro daný systém…
Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových…
Získat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a…
Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem…
Schopnost poradit si s námitkami ze strany potenciálních klientů je zcela…
Jen málo věcí je v obchodním prostředí těžší, než prodávat nový produkt.…
Tým, který má na starosti komunikaci s klienty po telefonu, vyžaduje…
Každá společnost potřebuje konkrétní cíle a specifické obchodní plány.…
Jednou ze zásadních překážek úspěchu obchodního týmu je přílišná délka…
Speciální způsob prodeje spočívá v prodeji produktu nebo projektu…
Vedoucí týmu je nucen každodenně dělat rozhodnutí za celý tým. Některá tato…
Ucházíte se o obchodní pozici? Pamatujte, že oproti vžité představě dají…
Každý obchodník by se měl snažit získat ty nejlukrativnější a nejlepší…