Jedná se o jednu z nejvíce frustrujících situací, které mohou obchodníka potkat. Nejdříve dojde ke schůzce s klientem, která se zdá být zcela perfektní, protože…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, že můžeme očekávat rozšířenou…
Prodejce musí za každou cenu působit profesionálně. Přeci jen chcete, aby…
U prodejců se často vyskytují nevhodné zlozvyky. Některé narušují jejich…
Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu…
Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z …
Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění…
Každý obchodník by měl umět (nebo by se měl snažit umět) udělat dojem na…
Prodejní profese je o komunikaci s lidmi, o tom, jak dovedeme s ostatními…
Sled nudných snímků, dikce uspavače hadů, spousta dat, ve kterých se za…
Když si vás lidé začínají všímat, stáváte se mikroinfluencerem. Jste čím…
Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo.…
Ať se nám to líbí, nebo ne, ostatní nás do vysoké míry posuzují i podle…