Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 parametrů, které definují ideálního B2B klienta

V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“, tedy zhodnocení, zda se potenciální klient a jeho potřeby překrývají s tím, co firma…

Článek v rámci předplatného Sedm záchytných bodů prodejního cyklu

Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní…

Článek v rámci předplatného Čtyři legendární emočně silné marketingové kampaně

Jedna z hlavních pouček marketingu (i prodeje) je, že fakta neprodávají…

Triky, jak si pamatovat jména lidí

Jedna z věcí, kterou by se měl obchodník naučit, je pamatovat si jména…

Článek v rámci předplatného Základy prodeje pro prodejní nováčky

Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty…

Článek v rámci předplatného Tři trendy maloobchodního prodeje pro rok 2018

Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy,…

Nechodí vám klienti na domluvené schůzky? Víme, co dělat

Mnoho obchodníků, kteří si domlouvají osobní schůzky s potenciálními…

Katalog vzdělávání 2018

icon Objednejte si ZDARMA Katalog vzdělávání 2018

Máte za úkol zorganizovat firemní školení nebo chcete rozvíjet své vlastní…

Článek v rámci předplatného Čtyři hlavní faktory, které rozhodují o úspěchu a neúspěchu v prodeji

Prodejní profese je věda a prodej je kombinací mnoha faktorů, které do sebe…

Článek v rámci předplatného Jak se stát lepším obchodním zástupcem pro vaše klienty

Aby vás klienti vyhledávali a aby se vám dobře uzavíraly obchody, musíte se…

Článek v rámci předplatného Sedm prvků zajímavého a efektivního příběhu

Příběh je v prodeji nedocenitelným nástrojem. Unikátní a zajímavý příběh…

Firemní blog: Oživte jeho starý obsah

Pokud máte na firemním blogu více než 50 příspěvků, použijte pár…

Článek v rámci předplatného Tajemství úspěchu: Buďte asertivní v komunikaci s druhými

Ten, kdo „vede“ konverzaci, většinou určuje témata, dostává protistranu…

Výpis 911923 z celkem 4629