V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“, tedy zhodnocení, zda se potenciální klient a jeho potřeby překrývají s tím, co firma…
Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní…
Jedna z hlavních pouček marketingu (i prodeje) je, že fakta neprodávají…
Jedna z věcí, kterou by se měl obchodník naučit, je pamatovat si jména…
Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty…
Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy,…
Mnoho obchodníků, kteří si domlouvají osobní schůzky s potenciálními…
Máte za úkol zorganizovat firemní školení nebo chcete rozvíjet své vlastní…
Prodejní profese je věda a prodej je kombinací mnoha faktorů, které do sebe…
Aby vás klienti vyhledávali a aby se vám dobře uzavíraly obchody, musíte se…
Příběh je v prodeji nedocenitelným nástrojem. Unikátní a zajímavý příběh…
Pokud máte na firemním blogu více než 50 příspěvků, použijte pár…
Ten, kdo „vede“ konverzaci, většinou určuje témata, dostává protistranu…