Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy, které letos vévodí maloobchodnímu prodeji. Tyto trendy úzce souvisí s očekáváním a chováním…
Mnoho obchodníků, kteří si domlouvají osobní schůzky s potenciálními…
Máte za úkol zorganizovat firemní školení nebo chcete rozvíjet své vlastní…
Prodejní profese je věda a prodej je kombinací mnoha faktorů, které do sebe…
Aby vás klienti vyhledávali a aby se vám dobře uzavíraly obchody, musíte se…
Příběh je v prodeji nedocenitelným nástrojem. Unikátní a zajímavý příběh…
Pokud máte na firemním blogu více než 50 příspěvků, použijte pár…
Ten, kdo „vede“ konverzaci, většinou určuje témata, dostává protistranu…
Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 …
Žádný učený z nebe nespadl a prodejnímu řemeslu je nutné se naučit…
Stejnou věc můžeme říct desítkami různých způsobů. A je to právě specifická…
Přijetí nového zaměstnance je vždy ošemetnou záležitostí. Je nutné dát mu…
Stát se prodejcem v nově vzniklém oboru není nikdy lehké. Lidé většinou…