Marketing - zprávy z HR

icon Social Selling: 3 zásady účinného prodeje na sociálních sítích

V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „Social Selling“. Málokdo ale pořádně ví, co se pod tímto termínem skrývá. Dnešní stav…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k urychlení obchodu

Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta.…

Článek v rámci předplatného „Výtahový prodej“: Co to je a jak na to?

Anglický výraz „elevator pitch“ se dá poněkud krkolomně přeložit do češtiny…

Chcete se stát lepším obchodníkem? Víme, co dělat a co nedělat

Dá se říci, že neexistuje něco jako stagnující obchodník. Obchodník se…

Článek v rámci předplatného 7 triků, které navýší čtenost vašeho příspěvku na blogu

Královskou disciplínou content marketingu je blogování. Při správném…

Článek v rámci předplatného 7 pokročilých tipů, jak vyhledávat na Googlu jako profesionál

Google je zdaleka nejpoužívanějším vyhledávacím nástrojem na internetu a…

Článek v rámci předplatného Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak

Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš…

3 věci, které potřebujete zjistit od klienta, abyste s ním úspěšně uzavřeli obchod

Schopnost naslouchat je pro obchodníka zcela klíčová. To víme všichni.…

Článek v rámci předplatného Nové výzvy, kterým čelí dnešní prodejci

I když základ prodeje zůstává stejný, techniky a metody se mění. A stejně…

Článek v rámci předplatného Čtyři netradiční způsoby, jak získat zpět ztraceného klienta

Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou…

Upřímnost coby účinný prodejní nástroj

Existuje celá řada způsobů, jak dotáhnout obchodní jednání k úspěšnému…

Článek v rámci předplatného Velký problém marketingu na sociálních sítích

Zdá se, že na sociálních sítích, zejména Twitteru, Facebooku a Instagramu,…

3 hororové zkušenosti klientů se zákaznickým servisem

Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…

Výpis 963975 z celkem 4657