Marketing - zprávy z HR

Proč úspěšní prodejci přicházejí, zůstávají a odcházejí

Mít v obchodním týmu úspěšné a šikovné obchodníky je pro mnoho firem otázkou samotné existence. Není proto divu, že se společnosti snaží přilákat ty nejlepší…

Článek v rámci předplatného Prezentujte jako skutečný profesionál

Obchodní prezentace a profese prodejce jdou spolu ruku v ruce. Prezentační…

Článek v rámci předplatného Vědecky podložené cesty k větší psychické odolnosti v obchodní branži

Psychická odolnost, schopnost nepodléhat stresu, pozitivní přístup a…

Neradi prodáváte? Pak k prodeji přistupujete špatně

Celá řada obchodníků nemá svou práci příliš v lásce. Mnozí z nich neradi…

Článek v rámci předplatného 5 zvyků úspěšných obchodníků aneb Motivace a maximální výkon každý den

Být úspěšným prodejcem znamená dlouhodobě na sobě pracovat, řídit se…

Článek v rámci předplatného Stále voláte klientům naslepo? Žijete v minulém tisíciletí

„Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši…

Je váš zákaznický servis v dobré kondici?

Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si…

Článek v rámci předplatného Čtyři věci, na které se ptát uživatelů call centra

Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými…

Článek v rámci předplatného Úspěšné ženy v obchodní branži nekopírují muže

Ženy mají obecně mnoho vlastností, díky kterým v určitých ohledech…

Článek v rámci předplatného Deset citátů, které vám ihned dodají motivaci

Práce prodejce a její efektivita se ve vysoké míře odráží od psychického…

Studijní program DigiAka od Dobrý web, s. r. o.

10 věcí, které se změní, až se z vás stane ostřílený digitální marketér

1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na…

Článek v rámci předplatného Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru

Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…

Konference ZÁKAZNÍK 2030

Článek v rámci předplatného icon 2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?

Výpis 9891001 z celkem 4630