Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Chcete působit sebevědomě a důvěryhodně? Dávejte si pozor na pusu

Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání podstatně důležitější než samotný produkt, jeho cena i jeho vlastnosti. Přitom platí, že nejde…

Jak docílit vyváženosti osobního a pracovního života v obchodní profesi

Prodejci jsou velmi často obětí takzvaného syndromu vyhoření. Jedním z …

Článek v rámci předplatného Víte, že i malá firma může prodávat velkým hráčům?

Cíl mnoha začínajících a menších firem je jasný: Prodávat co nejvíce…

Článek v rámci předplatného Kdo chce získat respekt druhých, musí si nejdříve vážit sám sebe

Být úspěšným obchodníkem znamená být zároveň konzultantem, expertem v …

Nejčtenější články na Sales News v roce 2017

Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…

Článek v rámci předplatného 4 předsevzetí pro call centra pro rok 2018

Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i…

Několik strategií pro zvýšení spokojenosti klientů

Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když klient zvažuje více nabídek

Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere…

5 způsobů, jak podpořit svou osobní značku v následujícím roce

Osobní značka. Něco, na čem by měl pracovat každý prodejce, který chce být…

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak si získat důvěru klientů

V dnešní době je důvěra zákazníků pro obchod naprosto klíčová. Řada podniků…

Chcete být povýšeni na manažera obchodního týmu? Musíte mít těchto 5 návyků

Kariérní postup je u obchodních pozic poměrně jasný. Jestliže máte ambice…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak více prodávat v rámci B2B

B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B…

Jak by měl vypadat ideální zákaznický servis?

Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za…

Výpis 10021014 z celkem 4630