Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na míru danému produktu i klientovi. Nikdy nelze přesně do detailu říci, jak by měla dobrá…
Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě…
Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi…
Dobří prodejci nepadají z nebe. I když genetické predispozice mohou hrát…
Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí,…
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
Account based marketing" (ABM) je termín, který se poslední dobou často…
Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z …
Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk…
Ať už se zakládání nových společností věnujete či ne, jistě vám neuniklo,…
Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto…
Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy…