Marketing - zprávy z HR

4 zásadní rady pro hledání nových klientů

Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká, existence firmy většinou stojí na nových klientech. Dnes se proto podíváme na praktická…

Článek v rámci předplatného Jak lépe měřit výsledky PR: Zbavte se nicneříkajících metrik

V oblasti PR se často objevuje tendence analyzovat jednoduše příliš různých…

Článek v rámci předplatného Prodej po telefonu: Chce to klid a systém

Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom…

Výmluvy klientů často skrývají hlubší obavy

Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi…

Článek v rámci předplatného Výhody a nevýhody práce z domova

Práce z domova mnohé lidi láká. Jedná se o populární formu práce především…

Nátlak a další hloupé chyby před podpisem smlouvy

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k úspěšnějšímu prodeji po telefonu

Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…

Pět nejčastějších systémových chyb zákaznického servisu

Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý…

Článek v rámci předplatného Útok na mileniály: 4 tipy, jak zaujmout věkovou skupinu 18-25 let

Některé produkty jsou určené mladým lidem, ale jejich prodej vázne, protože…

Článek v rámci předplatného Umíte se vypořádat s námitkami klientů?

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může…

Článek v rámci předplatného Pět způsobů, jak zefektivnit prodej po telefonu

Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami…

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak navýšit počet sledujících vašeho profilu

Sociální sítě hýbou světem marketingu a prodeje. A to už nejen u té…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak polidštit zákaznický servis

O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…

Výpis 10671079 z celkem 4630