Prodej a úspěch v obchodním světě jsou primárně otázkou nastavení mysli. Proto je důležité neustále se motivovat a připomínat si, proč děláme to, co děláme. Zde je…
Pověst firmy je zcela klíčová pro získávání nových klientů. Skvělá reputace…
Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…
SnapChat je pro uživatele zajímavý jako mezistupeň mezi komunikační…
Příběhy zákazníků, jejich zkušenosti a poznatky k nabízenému produktu mají…
Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí…
Moderní doba si žádá moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí u prodeje.…
Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se…
Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…
Anglický termín cold calling označuje volání víceméně naslepo, tedy volání…
Každý manažer chce mít tým lidí, na který se může spolehnout a který bude…
Prodej není pro všechny. Nebo alespoň ne pro všechny ty, kdo neprošli…
Podle jisté slavné studie Microsoftu, která vyšla před několika lety, má…