Obsahový marketing nabývá na významu i v B2B. Proč? Průzkumy naznačují, že téměř polovina nákupčích v B2B si nejprve prohlédne 3 až 5 kousků nějakého toho obsahu. A…
Prodávat lidem, kteří mají enormní zájem o váš produkt a kteří si naplno…
To, že schůzky najednou přestanou dopadat dobře a obchodník začne mít…
Téměř každá firma a každý obchodník by uvítali větší přísun kvalitních…
S pozdravem, Děkuji, Na viděnou... Tak vypadají nejčastěji ukončení e-…
Firem je v každém oboru jako much. A ještě více je obchodníků, kteří je…
Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Obsahový marketing (v angličtině content marketing) je skvělý způsob, jak…
Jedním z faktorů kvality zákaznického servisu je to, jak dokáže zvládnout…
Návodů, jak se zlepšit v uzavírání obchodů a jak aplikovat různé specifické…
Chcete stoupat vzhůru po kariérním žebříčku, pracovat na sobě a dostat ze…
Prodejní styly jsou různé a každý obchodník je originál. Přesto se dají…
Cílem k úspěchu v obchodním světě je profesionalita, umění komunikace,…