Obchod bez systému a plánu je pouze tápáním ve tmě. Za každým úspěšným obchodníkem je třeba hledat úspěšnou strategii, které se tento obchodník drží. Jak vytvořit…
Téměř každý obchodník, který začínal v mladém věku, si tím prošel. Jednáte…
Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…
Stejně jako u mnohé jiné oblastí má i zákaznický servis svých sedm…
Je to jeden z nejčastějších způsobů, jak klient odmítá nabídku obchodníka,…
Co se týče životopisu a jeho role ve výběru vhodných kandidátů na určitou…
I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat…
Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…
Vyjednávání je jedním ze základních pilířů obchodu. Pokud mluvíte s …
Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…
Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z …
Jsou prodejci, kteří se specializují na B2B, a ti, kteří se specializují na…
Zákaznický servis se neustále proměňuje společně s očekáváními a požadavky…