Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje spíše na kvantitu než na kvalitu. Co je s tímto přístupem špatně zřejmě není potřeba rozvádět. Jak ale…
Dnešní doba nahrává tomu, že klienti jsou mnohem informovanější než…
Jednání se zákazníky v rámci klientské péče může být frustrující, protože…
Pokud věnujete veškerý pracovní čas hledání nových klientů, ale během toho…
Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…
Obchod je ošemetný obor. Někdy mohou jít čísla dolů, aniž by k tomu byl…
Práce prodejce závisí do velké míry na schopnosti přesvědčovat ostatní.…
Prodejní cyklus je vlastně životní proces klienta, kde na začátku je…
Image Lab ve spolupráci se společností Porsche Česká republika realizuje…
Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…
Blogy patří mezi nejúčinnější nástroje obsahového marketingu. Mít úspěšný…
V prodeji existuje velmi významná souvislost mezi time managementem a…
Při snaze o vybudování osobní značky prostřednictvím sociálních médií není…