Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 7 pravidel získávání a udržení zákazníků

Ať už prodáváte cokoli, potřebujete zákazníky, kteří to koupí. Článek shrnuje sedm nejdůležitějších předpokladů dlouhodobé spolupráce se zákazníky. - Důvěra. Bez…

9 cest k pozitivním zákaznickým zkušenostem

Článek v rámci předplatného 9 cest k pozitivním zákaznickým zkušenostem

Úspěch v obchodu závisí na schopnosti působit na zákazníky příjemně a…

Než začnete jednat s náročným zákazníkem

Článek v rámci předplatného Než začnete jednat s náročným zákazníkem

Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek…

4 chyby nezkušených obchodníků

Článek v rámci předplatného 4 chyby nezkušených obchodníků

1. Příliš mnoho informací. Ve snaze udělat dojem chybují nezkušení…

5 klíčů k efektivnějšímu vyjednávání

Článek v rámci předplatného 5 klíčů k efektivnějšímu vyjednávání

Co mohou obchodníci udělat, aby se stali lepšími vyjednavači? - Plánujte a…

Nepřipravujte se o zákazníky

Nepřipravujte se o zákazníky

I ten nejlepší obchodník může ztratit zákazníka. Pak by však měl také…

5 strategií k získání důvěry zákazníků

Článek v rámci předplatného 5 strategií k získání důvěry zákazníků

Bez ohledu na to, v jakém oboru působíte, je důvěra zákazníků jednou z …

Jak si zasloužit loajalitu zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak si zasloužit loajalitu zákazníků

Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než…

Zachovejte klid

Zachovejte klid

Jak si udržet chladnou hlavu, když to nedokáží vaši zákazníci? Často se…

Budovat loajalitu zákazníků se vyplatí

Článek v rámci předplatného Budovat loajalitu zákazníků se vyplatí

Získání zákazníka je investice, ziskovost se však buduje na základě jeho…

7 cest k rychlejšímu prodeji

Článek v rámci předplatného 7 cest k rychlejšímu prodeji

Omezené rozpočty. Snižující se objem pracovní síly. Rostoucí síla…

Jak snadno přijít o potenciální zákazníky

Jak snadno přijít o potenciální zákazníky

Když zahájíte kontakt s novým potenciálním zákazníkem - ať už telefonicky…

Jak (ne)uzavřít obchod

Článek v rámci předplatného Jak (ne)uzavřít obchod

I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je…

Výpis 261273 z celkem 397