Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak na problémové zákazníky

V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám pomohou k tomu, aby se z problémových stali loajální? Článek přichází s několika doporučeními,…

Jak si získat a udržet zákazníky v jakékoli ekonomické situaci

Článek v rámci předplatného Jak si získat a udržet zákazníky v jakékoli ekonomické situaci

Ať už tomu budeme říkat budování vztahů, péče o zákazníky nebo zachování…

10 cest k rychlé ztrátě zákazníků

Článek v rámci předplatného 10 cest k rychlé ztrátě zákazníků

Ztratíte-li dobré vztahy se zákazníky, můžete o ně velmi snadno přijít…

7 pravidel získávání a udržení zákazníků

Článek v rámci předplatného 7 pravidel získávání a udržení zákazníků

Ať už prodáváte cokoli, potřebujete zákazníky, kteří to koupí. Článek…

9 cest k pozitivním zákaznickým zkušenostem

Článek v rámci předplatného 9 cest k pozitivním zákaznickým zkušenostem

Úspěch v obchodu závisí na schopnosti působit na zákazníky příjemně a…

Než začnete jednat s náročným zákazníkem

Článek v rámci předplatného Než začnete jednat s náročným zákazníkem

Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek…

4 chyby nezkušených obchodníků

Článek v rámci předplatného 4 chyby nezkušených obchodníků

1. Příliš mnoho informací. Ve snaze udělat dojem chybují nezkušení…

5 klíčů k efektivnějšímu vyjednávání

Článek v rámci předplatného 5 klíčů k efektivnějšímu vyjednávání

Co mohou obchodníci udělat, aby se stali lepšími vyjednavači? - Plánujte a…

Nepřipravujte se o zákazníky

Nepřipravujte se o zákazníky

I ten nejlepší obchodník může ztratit zákazníka. Pak by však měl také…

5 strategií k získání důvěry zákazníků

Článek v rámci předplatného 5 strategií k získání důvěry zákazníků

Bez ohledu na to, v jakém oboru působíte, je důvěra zákazníků jednou z …

Jak si zasloužit loajalitu zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak si zasloužit loajalitu zákazníků

Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než…

Zachovejte klid

Zachovejte klid

Jak si udržet chladnou hlavu, když to nedokáží vaši zákazníci? Často se…

Budovat loajalitu zákazníků se vyplatí

Článek v rámci předplatného Budovat loajalitu zákazníků se vyplatí

Získání zákazníka je investice, ziskovost se však buduje na základě jeho…

Výpis 261273 z celkem 400