Omezené rozpočty. Snižující se objem pracovní síly. Rostoucí síla konkurence u každé zakázky. V tomto dynamickém ekonomickém prostředí je zásadní maximálně využít…
Když zahájíte kontakt s novým potenciálním zákazníkem - ať už telefonicky…
I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je…
Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli…
Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze…
Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby…
Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž…
1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést…
Jak mohou malé firmy motivovat zákazníky, aby nakupovali jejich výrobky a…
Po telefonických rozhovorech se zástupci některých firem zůstávají…
Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba…
Vdnešním rychle se měnícím konkurenčním prostředí jsou vynikající…
Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je…