Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Přílišné nadšení škodí prodeji

Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli přílišnému nadšení. Kdy?- Když firma zavádí nový produkt, většina prodejců se začne hnát za…

Jak příjemně zapůsobit na zákazníka

Jak příjemně zapůsobit na zákazníka

Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze…

Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

Článek v rámci předplatného Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby…

Posloucháte své zákazníky?

Posloucháte své zákazníky?

Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž…

6 tipů pro získání důvěry zákazníků

Článek v rámci předplatného 6 tipů pro získání důvěry zákazníků

1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést…

5 cest k přesvědčení zákazníků

5 cest k přesvědčení zákazníků

Jak mohou malé firmy motivovat zákazníky, aby nakupovali jejich výrobky a…

Ukažte zákazníkům, že posloucháte

Článek v rámci předplatného Ukažte zákazníkům, že posloucháte

Po telefonických rozhovorech se zástupci některých firem zůstávají…

Jak na rozzlobeného klienta

Jak na rozzlobeného klienta

Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba…

25 cest k loajalitě zákazníků

25 cest k loajalitě zákazníků

Vdnešním rychle se měnícím konkurenčním prostředí jsou vynikající…

Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je…

5 mýtů zákaznické loajality

Článek v rámci předplatného 5 mýtů zákaznické loajality

Vposledních letech vyšlo nepřeberné množství publikací sradami, jak…

Pravidla prodeje v ekonomické krizi

Článek v rámci předplatného Pravidla prodeje v ekonomické krizi

Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných…

8 příležitostí pro poděkování zákazníkům

Článek v rámci předplatného 8 příležitostí pro poděkování zákazníkům

Dobří obchodníci usilují o co nejčastější kontakt se zákazníky. Toho mohou…

Výpis 274286 z celkem 397