O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkové spokojenosti jsme se již v našich článcích zmiňovali mnohokrát. Přes všechny…
Zákaznický servis je výkladní skříní každé firmy. A to, jak zaměstnanci…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…
Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od jeho…
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před vaší…
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod.…
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…
Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V …
Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s…