Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného Five customer service mistakes that make clients angry

Customer service is sometimes like slacklining. You can do everything well a hundred times, but it just takes one fatal mistake to lose everything. In your…

Článek v rámci předplatného Four tips on how to relate to clients better

In customer service, the ability of company representatives to empathize…

Článek v rámci předplatného 4 ways of exceeding the client's expectations in customer service

Customer service is often the key factor that is essential in how customers…

Článek v rámci předplatného How to achieve exceptional customer service (2/2)

If you want your customers to be happy, you should focus on how you treat…

Článek v rámci předplatného How to achieve exceptional customer service (1/2)

Customer service professionals should be trained and coached to become…

Článek v rámci předplatného How can you increase client loyalty without a loyalty program?

A classic way of increasing client loyalty is a loyalty program that makes…

Článek v rámci předplatného 5 points that require customary service and business department to cooperate

In some companies, customer service is provided directly by salespeople; in…

Článek v rámci předplatného Six steps to having loyal clients

Client retention, i.e. keeping customers, is one of the most efficient ways…

Článek v rámci předplatného How to reject a client's excessive requests without losing them

There are clients who, if you complied with everything they ask for, would…

Článek v rámci předplatného Loyalty program for your clients: What you should and should not do

Creating a loyalty program can greatly boost client retention and loyalty.…

Článek v rámci předplatného 10 customer service statistics you should know

We all know that customer service is crucial for clients and their…

Článek v rámci předplatného Five steps towards setting up an efficient customer care system

Customer service is one of the keystones of a successful and efficient…

Článek v rámci předplatného How can you detect whether a client is profitable or not?

When it comes to clientele, there is a general 20-80 rule, which means that…

Listing 66 to 78 out of 320