Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Syndrom vyhoření u prodejců: Jak ho poznat a jak mu čelit

Momentální úspěšnost kariéry obchodníka je přímo závislá na psychickém rozpoložení člověka, který tuto profesi vykonává. V prodeji je občasná potřeba vypnout a…

Článek v rámci předplatného Proč je důležité míti pevné cíle

Obchodní cíle, které figurují v životě každého prodejce, lze rozdělit do…

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak ušetřit na propagaci vaší firmy

Aktivní prodej je pro obchodní zástupce firmy mnohem jednodušší, pokud jim…

Článek v rámci předplatného 8 rychlých tipů, jak podat skvělou prodejní prezentaci

Prodejní prezentace již není příliš vídaným jevem, protože byla většinou…

Článek v rámci předplatného Naléhavost: Bez ní se klient nikdy nerozhoupe

Každý prodejce tuto situaci zná. Klient projeví zájem, nechá si poslat…

Článek v rámci předplatného Častá chyba prodejců: Nechat se zatáhnout do jednání o ceně příliš brzy

Cena je téměř vždy jedna z prvních věcí, kterou chce klient vědět o…

Článek v rámci předplatného 6 nápadů, jak zapůsobit na klienta

Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta…

Jan Mühlfeit v Management TV: Buďte úspěšní díky svým silným stránkám - I. díl

icon Jan Mühlfeit v Management TV: Buďte úspěšní díky svým silným stránkám - I. díl

Jan Mühlfeit je globální stratég, kouč a mentor, jehož osobním posláním je…

Víte, kolik si můžete vydělat v digitálním průmyslu?

Digitální technologie pronikly už do všech průmyslových odvětví a oblastí…

Článek v rámci předplatného 3 kroky ke spokojeným zákazníkům

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…

Článek v rámci předplatného Umíte zapůsobit na emoce klienta?

Zaujetí klienta po emoční stránce patří ke klíčovým úkolům prodejce. I když…

Článek v rámci předplatného 8 tipů pro obchodníky start-upů

Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající start-up může mít v porovnání s …

Článek v rámci předplatného Argumenty, proč nejnižší cena není pro klienta ta nejlepší volba

Zaměření z příliš velké části pouze na cenu je bohužel nešvarem mnoha…

Výpis 14831495 z celkem 4631