Blízká budoucnost, a to včetně roku 2016, bude v oblasti obchodu definována jako období, kdy díky novým technologiím neustále narůstá počet možností, jak získat nové…
Rok 2016 bude v oblasti e-mailingového marketingu ve znamení personifikace,…
Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (…
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
Jistě sami na sobě pozorujete, že projev některých lidí dovedete vyloženě…
Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš…
Obchod je jen a pouze o lidech. Kariérní postup v obchodní sféře a osobní…
Ne každý, kdo pracuje v prodeji, má ty charakterové vlastnosti, které při…
Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce…
Začátek nového roku s sebou vždy nese bilancování právě uplynulých 12…
Zvyšování objemu prodejů mnoha firem významně závisí na taktice, pro kterou…
Pracovní pohovor se v mnohém příliš neliší od klasické obchodní schůzky…
Na podzim 2015 se uskutečnil první běh certifikovaného kurzu Digitální…