Ať už se pohybujete v oblasti B2C nebo v B2B, prodej a obchodní styky se nakonec vždy zúží na interakci dvou nebo více lidí. A i když samozřejmě záleží na tom, co…
V prodejní praxi za historii její dlouhé existence osvědčila určitá…
Abyste vybrali správně, na co se zaměřit při budování vaší značky v…
Všichni máme utopickou vizi, že jednoho dne budeme schopni adekvátně…
Mnoho prodejců má problém s prodejem těch nejdražších produktů v nabídce.…
Naslouchejte klientovi. To je jedna z nejčastějších rad prodejcům.…
Prodejní profese je jednou z nejtěžších a zároveň nejpodnětnějších…
Po určité době si každý prodejce vypěstuje určitou intuici, která mu hned…
Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém starý jako obchod sám.…
Děkuji, ale nemám zájem, protože to, co mi nabízíte, už odebírám od někoho…
Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci…
Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě…
S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje…