V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové praxi. V době bez internetu, kdy veřejnému informačnímu prostoru vévodila masová média, byla…
Někteří odborníci tvrdí, že volání potenciálním zákazníkům, kteří nikdy…
Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější…
V dnešní době mají zákazníci proces nákupu a prodeje pod kontrolou daleko…
Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou…
Co byste dali za to, abyste mohli číst myšlenky člověka, s nímž jednáte…
Se zimou přichází období útlumu. Výkonnost ve firmách klesá, lidé se pomalu…
Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se…
Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…
Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou,…
Podle nové studie společnosti ZenithOptimedia Advertising Expenditure…
Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…