Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou spojitost s tím, jak dobře se vaše produkty prodávají. A značkou zde nemyslíme pouze logotyp nebo…
Co byste dali za to, abyste mohli číst myšlenky člověka, s nímž jednáte…
Se zimou přichází období útlumu. Výkonnost ve firmách klesá, lidé se pomalu…
Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se…
Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…
Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou,…
Podle nové studie společnosti ZenithOptimedia Advertising Expenditure…
Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…
Přemýšlíte, jak vylepšit svou prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…
Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční…
Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si…
Připravujete prezentaci, krátké představení vašeho produktu nebo ukázku…