Nacenění produktu je věda. Roli hrají nejenom výrobní náklady a výdaje na provoz, ale i řada psychologických a strategicky-obchodních faktorů. To, že cena zásadním…
Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů.…
... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl…
Telefonní prodej je jednou z nejtěžších prodejních technik, které se však…
Každému prodejci se to jistě už někdy stalo. Klient během obchodní schůzky…
Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny…
Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi.…
Zní to jako pohádka: Místo toho, abyste se vy snažili dobýt potenciální…
Online tržby luxusního zboží by se do roku 2025 mohly ztrojnásobit na objem…
Člověk je tvorem, který z velké části funguje na základě zvyku. Rutina nám…
Odlišnosti B2B prodeje od B2C jsou poměrně jasné vyšší náročnost, potřeba…
V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…
Anglický výraz cold calling označuje volání naslepo potenciálním zákazníkům…