Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 8 vlastností top prodejců

Prodejní profese klade vysoké nároky na osobní charakter člověka a na jeho disciplínu. S prodejem stoupá i padá úspěch celé společnosti a bez kvalitních prodejců se…

Článek v rámci předplatného Za málo peněz hodně muziky: Excelentní zákaznický servis za nízké náklady

Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku…

Článek v rámci předplatného Osnova přesvědčivé prodejní prezentace krok po kroku

Obchodní prezentace, stejně jako filmy, přednášky, povídky nebo proslovy,…

Článek v rámci předplatného Jak získat respekt? Dodržujte osobní disciplínu

Získat uznání a respekt svého okolí může pouze vyrovnaný člověk, který žije…

Článek v rámci předplatného 10 tipů, jak použít řeč těla ke svému prospěchu

Je vědecky prokázáno, že většina přímé mezilidské komunikace se odehrává na…

Článek v rámci předplatného Jak na psaní e-mailů, které neskončí v koši

Denně se na světě pošlou miliony e-mailů s obchodní tematikou. Internet dal…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků, díky kterým vyřešíte každou zákaznickou stížnost

Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte…

Článek v rámci předplatného Výhody delšího prodejního cyklu aneb Proč si dát s prodejem na čas

Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …

Článek v rámci předplatného Klíč ke spokojenosti zákazníků: Angažovanost zaměstnanců

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …

Článek v rámci předplatného 4 zásady vytvoření úspěšného věrnostního programu

Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Další důkaz "síly" rozhodnutí

Dneska ráno jsem se naučil další věc. Je dobré chovat se ke klientům…

Článek v rámci předplatného Rizika, která plynou z příliš dlouhé prodejní praxe

Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že…

Článek v rámci předplatného 4 kroky ke zlepšení vnímání vaší značky zákazníky

Mezi tím, jak vnímáte vaši značku vy a tím, jak ji vidí vaši zákazníci,…

Výpis 15741586 z celkem 4622