V prvním dílu článku jsme se dozvěděli, že určité tvary v lidech vyvolávají určité pocity a asociace. Nyní se podívejme na to, co logo a jeho tvar prozradí…
Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…
Tvarem loga můžete ovlivnit to, co si o vás budou myslet zákazníci. Píše o…
Podle konzultanta Craiga Eliase, autora knihy Shift!: Harness The Trigger…
Nacenění produktu je věda. Roli hrají nejenom výrobní náklady a výdaje na…
Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů.…
... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl…
Telefonní prodej je jednou z nejtěžších prodejních technik, které se však…
Každému prodejci se to jistě už někdy stalo. Klient během obchodní schůzky…
Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny…
Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi.…
Zní to jako pohádka: Místo toho, abyste se vy snažili dobýt potenciální…
Online tržby luxusního zboží by se do roku 2025 mohly ztrojnásobit na objem…