Bohužel pro mnoho z nás, den má pouze 24 hodin. Přesto, že den je stejně dlouhý pro všechny, jsou tací, kteří za ten samý časový úsek stihnou dvakrát více věcí, než…
Velká část úspěchu prodejce je v jeho přístupu a způsobu myšlení. Úspěšný…
Vzhledem k tomu, že prodej (a obchod obecně) je z velké části o známostech…
V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se…
Aby portály HR News, Management News a Sales News poskytovaly hodnotný…
Jak mluvit s potenciálními klienty o vaší konkurenci? Má smysl ji před…
Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou…
Často tak končí mnoho obchodních a prodejních schůzek nebo telefonních…
Volání naslepo, neboli v angličtině cold calling, je činnost, kdy prodejce…
Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (…
Prodej a obchod obecně jsou o známostech, osobních sympatiích a o…
Schopnost využívat čas efektivně je nejenom o organizaci času a o rychlosti…
Jedním z nejzásadnějších, ale zároveň i nejsložitějších úkolů prodejce při…