Prodej a obchod obecně jsou o známostech, osobních sympatiích a o schopnosti dobře zapůsobit. Produkt, který nabízíte, společnost, kterou zastupujete nebo vaše…
Schopnost využívat čas efektivně je nejenom o organizaci času a o rychlosti…
Jedním z nejzásadnějších, ale zároveň i nejsložitějších úkolů prodejce při…
Každý prodejce čas od času zažije období, kdy se mu nedaří uzavírat…
Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny…
Věděli jste, že pro většinu společností platí, že 80 % jejich zisku pochází…
Každý prodejce, který kontaktuje potenciální zákazníky po telefonu, tuto…
V angličtině se v prodejní terminologii často používá velmi trefné slovo…
Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na…
Žijeme v rychlé době a rčení, že čas jsou peníze, dnes platí více než kdy…
Chcete-li, aby vaše firma byla úspěšná, musíte si vytvořit značku, která…
Jistě se vám již někdy stalo, že jste přijali hovor a ještě předtím, než se…
Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně.…