Marketing - zprávy z HR

Marketingové chyby na síti LinkedIn

Profesní sociální síť LinkedIn není jen užitečným nástrojem pro budování kontaktů či osobní značky. Je také vhodnou platformou pro B2B marketing, zejména pokud…

Článek v rámci předplatného Osvěžte svůj přístup k zákazníkům

Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a…

Článek v rámci předplatného Naučte se přivolat štěstí

Úspěch je kombinací snahy a štěstí. Štěstí ale nepřijde samo od sebe,…

Jak vytvořit síť potenciálních zákazníků

Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost.…

6 vět, kterým se vyhněte během komunikace se zákazníkem

Je několik vět, které zákazník nechce slyšet a vy byste to měli…

Článek v rámci předplatného Zaměřte se na předprodeje

Předprodej vašeho zboží či služeb může být dobrá obchodí strategie,…

Článek v rámci předplatného Jak zaujmout zákazníka, který je zároveň podnikatelem

Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí,…

Richard Páleník

Chcete vedieť, či vás vaši zákazníci majú radi? Spýtajte sa ich

Myslíte, že je možné odmerať, do akej miery vás má váš partner rád? Myslím…

Jak nejlépe vymáhat dluhy, aniž byste zničili obchodní vztah

I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…

Článek v rámci předplatného 8 kroků, jak vyprávět příběh vašeho hrdiny

To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li…

Jak zajistit bezpečnost dokumentů

Čas od času se stane, že velká a důležitá společnost bojuje s únikem…

Článek v rámci předplatného Umíte vyprávět svůj příběh?

Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od…

Článek v rámci předplatného 5 důvodů, proč se účastnit veletrhů

Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy…

Výpis 16911703 z celkem 4621