Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 6 věcí, které neříkejte novinářům

Je spousta důvodů, proč novinář nemusí otisknout váš příběh: špatné načasování, nedostatek místa nebo nezajímavost vašeho příběhu. Mnohokrát se vám tedy může stát,…

Článek v rámci předplatného Neplýtvejte časem svých prodejců

Prodejci jsou základem každé společnosti, protože jejich cílem je získávat…

Jste připraveni na vstup na trh v cizí zemi?

O vstup na mezinárodní trh přemýšlejte pouze v případě, že se vám dobře…

5 věcí, které by měl obsahovat firemní profil na LinkedInu

Díky firemnímu profilu na sociální síti LinkedIn máte příležitost…

Článek v rámci předplatného Učte své zákazníky dělat závazky

Jste to vy, nebo nakupující, kdo na sebe bere určité závazky? Spousta…

6 skvělých bezplatných nástrojů k analýze sociálních médií

Chcete, aby byl váš marketing na sociálních sítích co nejefektivnější?…

Richard Páleník

Hlas zákazníka, hlas Boží

Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších…

Článek v rámci předplatného Čemu se vyhnout během rozhovoru s klientem

Slova jsou mocná a během obchodování to platí dvojnásob. Hlavně v počátku…

7 činností, které dělají obchodníky úspěšnými

Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají…

Článek v rámci předplatného Vyhněte se chybám v obsahovém marketingu vašich webových stránek

Při vytváření webových stránek můžete udělat spoustu chyb, které si ani…

Článek v rámci předplatného Při vyjednávání se více zaměřte na zákazníkovu minulost

Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Dávej druhému citelně najevo, že mu rozumíš - pokud mu skutečně rozumíš

Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně…

Článek v rámci předplatného Jak na personalizovaný obsah webových stránek

Každý návštěvník vašich webových stránek hledá něco specifického. Obsah…

Výpis 17171729 z celkem 4621