Díky firemnímu profilu na sociální síti LinkedIn máte příležitost prezentovat vaše produkty a služby, hledat nové talenty nebo sdílet důležité informace. Svůj profil…
Jste to vy, nebo nakupující, kdo na sebe bere určité závazky? Spousta…
Chcete, aby byl váš marketing na sociálních sítích co nejefektivnější?…
Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších…
Slova jsou mocná a během obchodování to platí dvojnásob. Hlavně v počátku…
Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají…
Při vytváření webových stránek můžete udělat spoustu chyb, které si ani…
Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou…
Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně…
Každý návštěvník vašich webových stránek hledá něco specifického. Obsah…
Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž…
Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce…
Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní…