Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit hodnotu vašeho produktu v očích klienta

Námitka proti ceně ze strany klienta je asi nejčastější překážkou k uzavření obchodu. Za touto námitkou se zároveň většinou neskrývá nedostatek financí zákazníka…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 1. díl

V následujícím článku se pokusíme v krátkosti nastínit problematiku a…

Využíváte v marketingu známé tváře? Pak právě vám pomůže nejnovější funkce Facebooku

Využíváte v marketingu známé tváře? Pak právě vám pomůže nejnovější funkce Facebooku

Facebook dnes představil možnost výrazně zvýšit neplacený dosah příspěvků:…

6 tipů jak přimět zákazníky, aby hradili faktury včas

Každý prodejce jistě někdy zažil nějakou opožděnou platbu, dostal se do…

LinkedIn umožní vlastní publikační činnost všem uživatelům

LinkedIn zavádí možnost sdílet znalosti a rozšiřovat povědomí o tom, v čem…

Článek v rámci předplatného Prvních pět minut s klientem krok po kroku

Příležitost udělat první dojem máte jenom jednu. Stejně jako první dojem je…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Čistota rozhodnutí - rozhodnost, jeden z hlavních klíčů k úspěchu

Dnes jsme s klientem dotáhli schůzku až do oboustranně vítězného konce.…

Jak pomůže content marketing vašemu SEO?

Content marketing figuruje na marketingových webech stále dokola již 5 let.…

Článek v rámci předplatného Dosáhněte adresného zákaznického servisu v B2B

Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v…

Facebook pozná, kdy se zamilujete

Facebook pozná, kdy se zamilujete

V pátek, tedy na den Svatého Valentýna, přišel Facebook s překvapivou…

Článek v rámci předplatného Jak chytře používat obrázky na sociálních médiích

Podle nedávného článku Forbesu se chování uživatelů na sociálních médiích v…

Článek v rámci předplatného Jak se chovat na obchodním setkání

Ať už se jedná o výslovně organizovanou událost, či o neformální setkání…

Nejlepší a nejhorší čas pro zasílání e-mailů

E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv,…

Výpis 19902002 z celkem 4621