Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 9 tipů, jak dosáhnout spokojenosti zákazníků

Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com proto přinesl seznam devíti zásadních faktorů zákaznického servisu, které jsou rozhodující…

Facebook představuje tlačítko pro konverzi

Facebook představuje tlačítko pro konverzi

Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních…

Článek v rámci předplatného Jak ukončit prezentaci a uzavřít obchod

Jakým způsobem by se měl prodejce nejlépe zeptat na to, zda potenciální…

Jak udržet pozornost čtenáře

Zkoušeli jste někdy číst román a přitom luštit křížovku a poslouchat…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Význam obchodu - vytvářet hodnoty pro druhé

Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s …

Článek v rámci předplatného Zákaznický servis a požadavky klientů v číslech

V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je…

Prodáváte přes webovou stránku málo zboží? Víme proč!

Prodáváte přes webovou stránku málo zboží? Víme proč!

Internetový prodej není snadný, proto jistě uvítáte poznatky společnosti…

Článek v rámci předplatného Co dělají společnosti se skvělým zákaznickým servisem jinak?

Server CustomerThink.com, specializující se na problematiku zákaznického…

Reklama na Facebooku nefunguje. Pravda nebo mýtus?

Reklama na Facebooku nefunguje. Pravda nebo mýtus?

Po změnách na Facebooku koncem loňského roku je nad slunce jasné, že…

3 důvody, proč lidé nechtějí, aby jim někdo něco prodával

V prodejním světě existuje už dlouhou dobu toto rčení: Lidé milují…

Článek v rámci předplatného Používejte chat a získejte tak věrné zákazníky

Dobře zvládnutá a efektivní interakce se zákazníkem je základem kvalitního…

5 rad pro snazší práci na Google+

Už víte, že máte být na Google+. Je to dobré pro SEO, pro nové kontakty a…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když slyšíte větu "Nemám zájem"

Nezájem ze strany zákazníka je problém, který je nutno umět překonat hned…

Výpis 20032015 z celkem 4621