Uživatelé e-mailů čtou reklamní zprávy jinak na mobilním telefonu a jinak na počítači. Ukázal to výzkum společnosti…
Investice do on-line marketingu v Evropě se v následujících pěti letech…
Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum…
Zahlcení spotřebitelů klasickou reklamou vede firmy ke snaze o komunikaci…
Firmy, které chtějí investovat do nového systému pro podporu zákaznických…
Jedna z nejlepších věcí, kterou můžete udělat pro svůj byznys, je ptát se…
Existuje řada způsobů, jak dělit zákazníky. Segmentace založená na…
V balíčku přímé poštovní reklamy hraje stále klíčovou roli dopis…
Na Internetu má firma často jen jednu příležitost udělat…
Webová stránka je důležitým aspektem pro úspěšné navazování a rozvíjení…
Jako řadový obchodník si zaměstnanec osvojí základní prodejní dovednosti.…
Každý z nás dostává denně různé e-mailové zprávy. Některé jsou vytvořené…
Odpověď na otázku položenou v titulku zní ano. Kdy to ale budete vědět…