Spotřebitele z nižší a střední příjmové skupiny představují obrovskou příležitost k růstu a zvyšování hodnoty západních společností působících v regionu střední a…
Téměř každý, kdo pracuje v prodeji, musí vyjednávat. Článek proto přichází…
Deset přikázání v tomto článku nebylo sneseno z hory Sinaj. Nejsou ani…
Rozesílání reklamních e-mailů na všechny strany dnes pozbývá smyslu. Do…
Jaké nejdůležitější dovednosti by měl mít obchodník, aby uspěl v dnešním…
Ať už prodáváte jakýkoli produkt, občas se i přes největší úsilí setkáte s…
V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb,…
Proč je v zákaznických střediscích tak vysoká fluktuace zaměstnanců? Nově…
Chybějící standardy brzdí rozvoj e-mailového marketingu na mobilních…
E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace…
Přímá reklama zasílaná poštou nebo e-mailem může přinést řadu výhod. Je…
Chyby v designu webových stránek mohou mít výrazně negativní dopad na…