Co si žádá úspěšný prodej? Článek popisuje devět základních pravidel.- Dívejte se očima klientů. Mějte neustále na paměti blaho klienta. Snažte se vybudovat co…
Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít…
Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků…
Výzkum analytické agentury Datamonitor mezi více než dvoustovkou manažerů…
E-mail patří mezi nejméně nákladné marketingové nástroje. Vstupní náklady…
Velké firmy většinou nemají s přípravou reklamních článků, příspěvků pro…
Anglické slovo brand se do češtiny běžně překládá jako značka. Neznamená…
Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků…
Jestliže chcete maximálně zúročit svůj newsletter, měli byste jej rozesílat…
Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…
Jak zefektivnit vaše tiskové zprávy?- Udělejte z toho novinkový příběh.…
Při jednání s novináři se řada lidí z firemní sféry dopouští základních…
Práce v reklamě je velkou výzvou. Pro mnoho lidí však končí ještě před…