V následujících pěti letech čeká oblast CRM sedm zásadních trendů z hlediska byznysu i technologie.- Budou vládnout zákazníci. Zákazníci získají ještě větší vliv než…
Není žádná novinka, že zákazníci nakupující u jednoho obchodníka…
Příchod nového roku s sebou přinesl i řadu předpovědí, čeho se dočkáme v…
Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…
Napsali jste tiskovou zprávu a chystáte se ji rozeslat vašim kontaktům v…
Řada uživatelů internetu je znechucena komerčními webovými stránkami.…
V příštím roce budeme svědky hned několika dominantních trendů v oblasti…
Revoluce přicházejí, protože staré způsoby dělání věcí již nemají smysl. V…
Internet ulehčuje zákazníkům vyhledávání firem, produktů či služeb a…
Reklama na hraně etických zásad vyvolává řadu diskusí, na druhé straně však…
Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo…
V uplynulém roce zaznamenala Evropa rozvoj využívání médií. Nejlépe na tom…